Transport si livrare: Livrarea comenzii dvs.
-Produsele se livreaza de obicei in 24 ore prin curier rapid pentru produsele aflate in stoc si confirmate de unul din operatorii nostri.
-Daca un produs nu este in stoc veti fi sunat de un operator si veti primi un termen de livrare sau un produs similar.
-Costul transportului este de 20 lei (sistem ramburs - plata la curier) pentru primul kg si creste cu 1leu/kg. De ex. ati achizitionat o imprimanta de 6 kg:(veti plati 20 ron+5kgx1ron = 25 ron).
-Daca ati achitat produsul(ele) prin OP (transfer bancar) atunci taxele de transport sunt mai mici cu 5 ron/expeditie. La o imprimanta de 6 kg veti plati numai 20 ron.
-Livrarea se face prin Cargus, DPD, Fan Courier sau Sameday. Preturile de mai sus sunt valabile în localitatile unde transportatorul are sucursale. Pentru localitatile aflate in afara ariei de livrare a curierului se poate percepe o taxa suplimentara in functie de curierul ales.
Returnarea produselor
Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice ce au achizitionat produse de la powertrust.ro
Produsele comandate online ce au ca modalitate de livrare: ridicarea de la punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a fi testate la ridicare).
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii powertrust.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar.
Powertrust.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care powertrust.ro nu s-a oferit sa recupereze produsul de la client (se va lua data cea mai recenta).
Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat formularul de retur trimis prin email la cerere, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data receptionarii lui.
Returul produselor se poate face prin curier (nu posta) sau venind direct la sediul powertrust.ro, dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Returnarea produselor se poate face in 10 zile de la primirea produsului prin notificare scrisa . Returnarea produsului(lor) se face in ambalajul original cu toate accesoriile complete si fara sa prezinte urme de uzura sau utilizare. Cheltuielile de expeditie cad exclusiv in sarcina clientului. Returnarea contravalorii se va face in maxim 30 zile dupa verificarea integritatii produselor mai putin cheltuielile de transport si eventuale comisioane bancare. Returnarea nu se poate face la produsele achizitionate direct de la sediul nostru sau livrate de catre personalul nostru si la care s-a efectuat proba de functionare.
Integritatea produselor pe perioada returnarii cade in sarcina exclusiva a clientului.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
- Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
- Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
- Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
- Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate
Important:
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
- Pentru produsele achizitionate in rate fara dobanda se percepe un comision de maxim 4.5% in functie de numarul de rate
- Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1.5 %
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Urgent-Curier, Fan Courier sau alt transportator in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.